!تهرانی ها

اول بگم که روی سخنم٬اوه کی می ره ای همه راهو٬ با دوستهای گل تهرانیم نیست که اصلآ مث اینایی که الان می خوام بگم نیستن و اهل کلاس و قیافه و اینا...تو رو خدا بر نخوره

اوکی....به قدری لجم گرفته که خدا بدونه......حالم از این تهرانی هایی ٬ببخشید چون خیلی زیاد دیدم٬ که فکر می کنن دنیا رو خریدن و همه زیر دست اینان و بقیه دیگه آدم نیستن به هم می خوره.......ما رو از اولش بمون یاد دادن قیافه واسه کسی نگیریم و همه برامون برابر باشن...اما این تهرانی ها انگار...ای خدا زبون منو باز نکن دیگه....مگه بقیه آدم نیستن بابا؟؟من اصفهانیم...خیلی هم خوشحالم که اصفهانیم....وقتی می رسی به یه تهرانی تا می فهمه از اصفهان اومدی با یه قیافه ای می گه:‌اووو شهرستانی هستین؟؟ انگار مثلآ از افغانستان اومدیم ما...تازه از افغانستان هم که اومده باشم٬ که چی؟؟ حالا خودت خیلی یعنی شهری هستی؟؟که بقیه آدمها رو این جوری میبینی؟؟ ایران رو اصلآ‌تهران میبینن؟ تو تلویزیون لس آنجلس داشتن با مردم مصاحبه می کردن هر کی کشورشو می گفت..آقاهه اومده میگه فرام تهران!! بابا ایرانه اون...یا حرف که می زنن به جای ایران می گن تهران..حالا باشه آقا اصلآ ایران فقط تهرانه..دیگه چرا به ما اینجوری نگاه می کنی؟؟ ما هم آدمیم...مث شما زندگی می کنیم....یکیشون در اومده می گه تو اصفهان چه جوری می رقصن؟؟ هر چند خوب ما هم سر به سرشون گذاشتیم یه ذره دور خودمون چرخیدیم گفتیم اینجوری با مسخرگی...آخه دیگه این چه سئوالیه؟؟ اون یکی میگه شما هم این شعرو تو کتاب اول دبستان داشتین؟؟ نه بابا ما مدرسه نداشتیم اصلآ می رفتیم اکابر!! یکی دیگه میگه خونه هاتون چه مدلی بود؟؟ خونه چیه بابا؟!ما تو چادر زندگی می کردیم گوشه خیابون...تو رو خدا یه کم فکر کنین
این از لج من......تو رو خدا به کسی برنخوره...اینا تو دلم بود باید می گفتم..نمونه اش هم به خدا کم نیست اینجا
ولی حالا خوشی
نمی دونی چه لذتی داری بعد از ۳ سال چاغاله بادوم خوردن که قرچ قرچ کنه زیر دندونت و درشت هم باشه و کیفشو کرده باشی....انگشتام هم داشتم می خوردم دیگه
نمی دونی چه حالی میده با مامانت حمله کنی سر آخرین بشقاب شله زردایی که مامان پخته و هول هولکی بخوری همشو که نفهمی چی شد
نمی دونی چه احساس خوبیه داداشت برات آفلاین بذاره بگه دلش برات خیلی تنگ شده
وبلاگ
جوان و فرار وبلاگ مفیدی هست...حتمآ سر بزن
وبلاگ
نرگس و امیر هدف خوبی داره که من توصیه می کنم بخونیش...قبلآ هم یه بار گفته بودم
خداوند هم برگشته و خیلی با مزه نوشته مثل همیشه
رامین گل هم با عقشش یه وبلاگ افتتاح کردن..براشون آرزوهای خوب خوب می کنیم
نظرات 15 + ارسال نظر
رامین دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:06 ق.ظ http://ramin69.blogsky.com

آرامش ای ول!!!!!! آفرین! اون تهرونیا نصف گندشون ترک هست! اصلاْ قربونم برن! شهرستان تهرانه که هواش مثل چی کثیفه!! اصفهان از هیکلشون هم زیاده ! اگه اون سوال هارو هم میکنن میخوان دهاتشون رو با شهر ما مقایسه کنند! تازه آکله بگیرن از دم! این ککه بازیها چیه در میارن!
بابت وبلاگ هم از طرف جفتمون مرسی!
فعلاْ بای!

بابا منو ضایع نکن داداچ...بچه ها رامین منظورش هموناس که منظور منم هست...هم رامین هم من یه عالمه دوستهای خوب تهرانی داریم که با دنیا عوضشون نمی کنیم خیلی هم دوستشون داریم که شما هم جزوشون هستین...من فقط از یه سری لجک گرفته بود اینجا خالی کردم!

روشنک دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:27 ق.ظ http://tamameharfha.persianblog.com

سرمه جان دستت درد نکنه ...اول کلی عذر خواهی آخر سر گند زدی به هر چی تهرانیه...هرچیزی رو کلی شمول نکن...به خدا من تهرانیم اما هیچ ادعا ندارم. تازه اصفهانی ها رو هم خیلی دوست دارم...آپدیت کردم.

به خدا اگه من بدونم شمول چیه!!
اصفهانی ها هم تو رو خیلی دوست دارن :X

مسافر هتل کالیفرنیا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:45 ق.ظ http://sokote-marg.blogsky.com/

سلام سرمه جونم ..... خیلی ممنون از لطفت ... که همیشه با ما بودی ... اول من خودم تهران رو با هیچ جا عوض نمی کنم ...چون واقعا من از تمام گوشه کناراش با بهترین دوستام خاطره دارم و هر روز که توش نیستم دلم برای همشون تنگ می شه .حیف که اینجا نیستی واقعا ما چه شبایی داریم .... جای همتون خالیه... اما اینایی که این حرفهارو می زنن یه جورایی کمبود دارن که اینجوری خودشون رو ارضا می کنن ......اصفهانم خیلی خشگل .... اصفهان بدون سرمه و دوستان دیگه چه فایده ای داره... خیلی هم گلی

بابا منم کلی تو تهران خاطره دارم
چاکر شما هم هستیم
دلمون هم خیلی برات تنگ شده بود

آرتا دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:23 ق.ظ

سرمه جان ... حرص نخور... همه جور آدم پیدا میشه!

داداشی دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:33 ب.ظ http://india.persianblog.com

اونی که میگی من بچه تهرانم من اینجا یه استراژی دارم که میگم خاک بر سرت! تو ادمی؟ تهران از سینما هم بدتره!

آدمیزاج دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:32 ب.ظ http://ttp://www.homosapiens.blogsky.com

وا! شما واقعا اصفهانی هستین؟ اصلا بهتون نمی آد! از بس که گلین! راستی کانادا که دیگه اصفهمون و تهرون نداره! خارجه کلا دیگه!

اصفهمون چیه بابام جان؟!!
بعد هم من از همین لجم می گیره دیگه...اینجت هم که اومدن فکر می کنن دنیا رو خریدن...همه رو پایین تر از خودشون میبینن!
بعدشم ببینم........مگه اصفهانی ها چشونه که به من نمیاد؟؟

پونه دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:26 ب.ظ http://saaghi1.persianblog.com

هاهاها ! اگر تو کل تحصیلم اندازه ده تا تهرانی واقعی دیده باشم خیلی هنر کردم. خب این اصلاً عجیب نیست چون نوع نگرش مردم و اونها که این حرف را به تو میزنند فرق داره ، اونها احتمالاً جزو دسته خود کم بینی افراطی هستند و اصولاً آنها که با ریشه و اصل و نسب دار هستند کمتر وارد این مقولات جزیی میشوند. این از این. بعدش هم امتحانات چطور بود ! بابا شله زرد چی میگه ! من هم میخوام (شوخی)

نسیبه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:34 ق.ظ http://www.nr-21.persianblog.com/

سلام سرمه مهربونم باز خوب خوب نوشتی مثل همیشه ایشالله هیچ وقت گیر ادمای بد نیفتی

اهورا سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:46 ق.ظ http://ahoora.blogsky.com

سلام سرمه جان
میبینم که اعصابت رو ریختن به هم ! آخه قربون شکل ماهت برم ،‌ما ایرونی ها چیمون درسته که این باشه .فکر کنم ما تنها ملتی هستیم که دوست داریم خون همدیگه رو توو شیشه کنیم ، اونم با قربون صدقه :))
منم داره لجم در میاد .... میرم بخوابم .................

کلاغ پر سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:44 ق.ظ http://kalaghpar.blogsky.com

کلاغ پر محبوب قلبها (چه تهران و چه شهرستان).

طلی و موحی سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ق.ظ http://talivamohi.blogsky.com

حالا شما باز اصفهانی هستی! ببین ما شمالی ها و مخصوصا این شهرستانهای کوچیک چی میکشن!

سهیل سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:50 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سرمه جون سلام آپدیت کردم راستی یه شبکه هم روماهواره هاتبرد جدیدن راه افتاده پن تیوی فرکانس ۱۱۵۸۵ سیمبلریت ۲۷۵۰۰
بعد
hot18 ya ver14 ..3/4
باید کانال قشنگی باشه ..گفتم که آپدیت کردم آره گفتم ببخشید حالا یه سر بزن چه اشکالی داره:)..سهیل

رها۵۶۱ سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.dokme25.persianblog.com

از این افه ها همیشه بین همه هست.خصوصا تهرانیها.تو ندید بگیر...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:32 ب.ظ

یاحق
من نمیدونستم اهل اصفهان هستین.من تا هفت هشت سالگی اصفهان بودم.الانه هم خیلی هوای اون دیارو کردم اما حیف که نمیطلبه.
نمیطلبه تا ماهم یه سری به دوستان قدیمیمون بزنیمو یه تجدید خاطراتی بکینم.ای خدا.......
یه چیز دیگه:شما احتمالا یه تهرونی اصیل ندیدین از اون داش مشتیاش پس بهتون حق میدم

نویسنده جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:55 ب.ظ http://nevise.persianblog.com

ببین اصلا تهرانی وجود نداره تهران یک شهر ییلاقی بوده!قدیمیاش مال دروازه غار و سپهسالارن! که تازه مثلا جد و آبا ماها از ۷ پشت تهران بودن! ۷ پشت می شه اگه ۶۰ سال بگیری!!! ۴۰۰ سال!! که تازه گمانم غلط حساب می کنم! اونجا خم مثل کانادا هست! تازه کانادا سرخپوستای زاغه نشینو داره که ما نداریم! اونهائی که می گی اصالت ندارن که بهش افتخار کنن پس به ملک افتخار می کنن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد