رویا

یه جایی خوندم که نوشته بود:

دلم یه گوشه ی دنج می خواد که سرمو بذارمو بمیرم.
دلم یه جایی میخواد که هیچکسی پیدام نکنه.
دلم یه سنگ قبر بی نام و نشون میخواد،بدون هیچ اسمی.توی یه جای پر از درخت.
دلم میخواد پاییز که میشه برگا بریزه روی سنگ قبرم و حتی همون سنگ بی نام و نشونم دیگه دیده نشه.

کاش دل من هم این چیزها رو می خواست.اما نه.
دل من از این چیزها نمی خواد.

دل من تو رو میخواد.
خودت رو میخواد .
وجودت رو میخواد.

دلم آغوشه گرمت رو میخواد که خودم رو توش رها کنم و زار زار گریه کنم.

دلم دستهای مهربونت رو میخوار که محکم دستامو باهاش بگیری تا دیگه از هیچ چیز و هیچکس نترسم.
تا دوباره احساس آرامش و امنیت کنم.

دلم میخواد کنار تو باشم تا با همه ی وجودم گرمی تنت رو حس کنم.


دلم دوباره همون رویاهای قدیمی رو می خواد:

منو تو  آغوشت گرفتی و نوازشم میکنی.
باد می یاد سرما روحس نمی کنم.

تنت اونقدر داغه که منو می سوزونه.

می خندم،برات ترانه می خونم.
موهام را باز میکنی،سرت را فرو میکنی تو موهام.نفس می کشی

منو می بوسی.
تنم را می بوسی،تنت را می بوسم

داغ می شم.دارم می سوزم از شعله‌های سرکش عشقت.

جای تموم بوسه‌هات روی تنم تاول زده‌ .

چشمامونو می بندیم 
هردوتامون به یک چیز فکر می کنیم.میتونم فکرت را از پشت همین چشمهای بسته بخونم.

بلند میشی و در آغوشم میگیری
آروم قدم برمیداری.
دستام را دور گردنت حلقه میکنم

چشمام رو می بندم و سرم رو روی  سینت میذارم.

وقتی تو هستی از هیچ چیزی نمی
ترسم.حتی از  . .

آروم میگم دوستت دارم
لبهام می سوزه و دیگر چیزی نمی فهمم.

پاشو. . . بسه دیگه . . . رویا تموم شد . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خوش به حالت . نمیدونم اگر ابن زبو نو نداشتی چیکار میکردی؟
چون قشنگ نوشته بودی گفتم حیفه تشکر نکنم و به جهت قلم زیباتون تبریک نگم .
وگرنه بهتر میدونید من ترک عادت و ناپرهیزی نمیکنم .
ولی واقعا قشنگ مینویسید . در ذهن نمیگنجه بتونید اینقدر انسان رو تحت تاثیر قرار بدید .
آرزومندم در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشید .

سلام شیطونکم
میدونی.اگه این زبون رو نداشتم الان تو رو هم نداشتم عزیز دلم.
خیلی دوستت دارم.هر چند باور نمیکنی.
فعلا بای بای

سوسن شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 06:56 ق.ظ

سلام رفیق. امیدوارم دمت گرم و سرت خوش باشه. راستش خواستم بهت بگم که اصلا از وبلاگت خوشم نیومد. زیادی جلفه. سعی کن کمی سنگین تر و پر محتوی تر بنویسی. باشه؟
موفق باشی و خدانگهدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد