یه لحظه تشریف داشته باشین الان می رسم خدمتتون!Single Rose





بُدو بُدو...لینک میدیم آی لینک میدیم!!


- امتحانای یه گُلی تموم شده دیگه! می خوایم دیگه لینک ها رو بذاریم و دیگه اینجا رو با لینکهای رفقا خودجلش (خوشگل)کنیم! لینک بدی لینک میدم! فقط مُدل لینک دادنمونو هنوز روش تصمیم نگرفتیم اگه نظری داری زودی بگو!

-یکی از پسرهای اقوام فکر کرده من هنوز مثل بچگیام شاعرم...کلاس اول دبیرستانه(نازی)..یه شعر خودش گفته واسه عقشش٬ حالا خواهش و تمنا که تو رو خدا سُرمه تو باید حتمآ باید نظر بدی!!
حالا من نمیدونم چی بگم...بیا کمک کن با هم جوابشو بدیم:
 
اگر از کوچه بپرسی
از باد
از بهار و از خاک
همگی معترفند
هیچ کس پاک به اندازهء تو
هیچ کس ناب به اندازهء تو
هیچ کس ساده و بی آلایش
مثل تو شور انگیز
مثل پرواز پرستوی بهار
به بزرگی همه دریاها
به بزرگی دل ماهی ها
هیچ کس مثل تو نیست!   (الف.الف از اصفهان)

خلاصه که راستشو بگو!Winky

یه جُک واقعی:
در هنگام بازجویی صدام از خوردن آب امتنا می کند و می گوید: اگر آب بخورم باید به دستشویی بروم من چطور به دستشویی بروم در حالی که می دانم مردم من در بندگی و اسارت هستند؟(به نقل از روزنامه محلی شهر خودمون ونکوور: پیوند)
 Saddam In Jail
  Purple Smiles

-ازت خیلی ممنونم که میای وبلاگ نوپای منو می خونی...واقعآ شرمنده کردی به مُلا!! خیلی دوسِت دارم خودت که میدونی!فقط قربون دسِت "یه چی بگو پس" من انقد ذوق می کنم وقتی یه چی میگی!! یه نقطه هم بذاری بسه! وااااای ولی قربون تو برم که هم آفلاین میذاری و هم یه چی میگی!! Blinking Heart 2