با تو

با تو رنگ زیبای سرنوشتم را با آخرین قلم بر روی صفحه تنگ و تاریک روزگارم کشیدم،آن طور که تو خواستی ولی می دانم که در خاطرت نیست .

با تو از نهایت لحظه های تنهایی در سکوتی بی همتا سخن گفتم
ای کاش تو می فهمیدی که من از چه می گفتم .

با تو از درهای بسته ولی به ظاهر باز گذشتم. درهایی که عاقبت را در چشمانش نمی دید.

من با تو بر روی آیینه ی زندگیم راه رفتم و خسته شدم، مانند یک رویای کوچک در قلبت جای گرفتم. همچنان که تو بسان یک رویای بزرگ در قلبم نشستی .

با تو شرمم را از جان بی رحم کندم و به گوشه ای انداختم و به انتظار جرعه ای از نگاهت نشستم.
 
با تو لحظه های تلخ زندگیم را دزدکی مخفی کردم،چون تو همیشه می گفتی زندگی برایم حتی شیرین تر از توست .

با تو لحظه ها را آن طور که خواستم صدا زدم،صدایی که تو بنفشه اش بودی .

من با تو حتی رنگ چشمانم را از یاد بردم، من با تو زشتی و زیبایی را در پناه بوسه یافتم، با تو از صدای تار خاک خورده در گوشه اتاقم سخن گفتم ولی تو باور نکردی که تنها صدای زخم خورده اوست که مرا در خود اسیر کرده است .

با تو از شبهای با ستاره گذر کردم و خود را به شبی رساندم که دیگر تو در آنجا نبودی ولی فقط با تو که طرحی به روی چشمان من بودی می توانم رها کنم این دنیای به ظاهر دنیا را...
نظرات 5 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 07:21 ب.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

خوشگله

امیر دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 10:16 ق.ظ http://olyamir1361.persianblog.com

متن واقعا زیبایی بود دل ادم را (به خاطر پیغامی که در درون خودش دارد) می لر زاند و ذهن ادم را به نفکر وا می دارد نمی دانم چر من نمی توانم این طوری بنویسم شاید به خاطر اینکه من امیر هستم و.....

آرشیا جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:05 ب.ظ http://sea2sky.blogspot.com

bache to kheili ghashashang minevisiaaaa!!!! nice one

bidel چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ب.ظ

پس چه باید بکنم؟
من که در لخت ترین موسم بی چهچه ی سال تشنه ی زمزمه ام؟
بهتر آن است که برخیزم
رنگ را بر دارم
روی تنهایی ِ خود نقشه ی مرغی بکشم.


ـ س.س ـ

anotherone شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 07:25 ق.ظ

سلام گوشه گیر. خوبی ؟ غمگین نباشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد